Tips

De gouden tips van VerspreidingsDeals.nl

Hieronder treft u de gouden tips aan van VerspreidingsDeals.nl die u kunt gebruiken bij reclame verspreiding.

Tip 1: Opvallen
Op het moment dat consumenten de folders binnenkrijgen, worden de opvallende folders eerder bekeken. Dit komt omdat deze zich onderscheiden van andere folders en men hierdoor geïnteresseerd raakt. Het gevolg is, dat de producten uit deze folder vaker gekocht worden dan producten uit minder onderscheidende folders. Er is onderzoek gedaan door Veldkamp Marktonderzoek en uit dit onderzoek is gebleken dat consumenten vaker tot actie over gaan op het moment dat er reclamefolders worden gelezen. Als er meerdere consumenten in één huishouden wonen, zijn er ook meer potentiële kopers. Het lezen van een reclamefolder wordt dus beïnvloed door de lay-out van de folder.

 

Tip 2: Frequente bezorging
Herhaling is de kracht van reclame verspreiden. Op het moment dat een reclamefolder eenmalig verschijnt is de uitwerking niet direct effectief. Een frequente uitgave van een reclamefolder is doeltreffender. Folderverspreiding zou dus wekelijks moeten gebeuren om het juiste doel te behalen.

 

Tip 3: Herkenbaarheid
Een herkenbaar merk of logo blijft bij de consument hangen. Grote bedrijven benadrukken vaak ook hun merk en logo om hun herkenbaarheid te vergroten. Het is dus belangrijk dat het logo na de eerste impressie bij de consument blijft hangen.

 

Tip 4: Gebruik van verschillende media
Op het moment dat een bedrijf verschillende media inzet, heeft dat een verhoogd effect. De verschillende media versterken elkaar. U kunt bijvoorbeeld uw reclame eerst op televisie laten zien en vervolgens de consument voorzien van een folder in de brievenbus middels reclamefolders verspreiden. De consument zal op deze manier de reclame-uiting beter onthouden en tot zich nemen.

 

Tip 5: Website
Een reclamefolder biedt niet altijd de ruimte die de producent nodig heeft. Het is daarom van belang dat er in de folder wordt verwezen naar de website. Hier kan de consument alle uitgebreide informatie vinden en in de meeste gevallen kan het product ook online gekocht worden.

 

Tip 6: Coupons in de reclamefolder
Tenslotte is het voor de consument aantrekkelijk, wanneer u een kortingscoupon in de folder opneemt. Voor de consument is een bepaalde korting altijd aantrekkelijk en op deze manier trekt u de klanten naar uw winkel.

 

Wij bieden u de volgende verspreidingsmogelijkheden:

  • Landelijk
  • Op postcode
  • Op plaats
  • Op provincie
  • Ongeadreseerd
  • Geadresseerd
  • Verspreid met bekende retailers
  • Los vespreid